Beste bewoners,
Als huurder bent u verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud van de woning. Onder dagelijks onderhoud wordt verstaan het vervangen van een kapotte wc-bril, het vastschroeven van een deurknop, of het oliën en smeren van scharnieren en sloten.
Vesteda is verantwoordelijk voor andere onderhoudsproblemen, zoals een lekkage, onvoldoende ventilatie van vochtige ruimtes, een slecht werkende verwarming of achterstallig onderhoud.
Rol huurdersvereniging
De huurdersvereniging heeft geen rol bij onderhoudsklachten van individuele bewoners. Wel wil de huurdersvereniging bewoners helpen hoe te handelen bij een klacht over het onderhoud. Hiervoor heeft de huurdersvereniging een stappenplan ontwikkeld. Dit vindt u op onze website onder het kopje ‘De flat’.
Voor degenen die geen toegang hebben tot het internet, is het mogelijk om het stappenplan op papier te krijgen. U kunt dan een briefje in de HvC brievenbus bij ingang II doen met daarop uw huisnummer en de tekst ‘liftbericht 4 oktober’.
Met vriendelijke groet,
Namens de Huurdersvereniging Churchillflat,
Henk Boertje
(voorzitter)
Reacties